رها ، در آغوش خدا

خرید بک لینک
امروز رو به جمله ی پست قبلم فکر می کردم و با خدا حرف میزدم خدایا سپاسگزارم .. امروز روز مفیدی بود برام .. سوالهایی برای خودم مطرح کردم ... مراقب افکارم بودم ... خدایا ممنونم طی یک دیالوگ دوستانه و حرفه ای جواب بعضی از تردیدهام رو گرفتم ...میدونم که اینها رو تو برام فراهم کردی .. (میدونم راه انجامش رو بهم نشون میدی ) رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: دعا و شکرگزاری,دعا شکرگزاری, نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 2:13

چه بارون و تگرگی بود امشب
چه موسیقی دلنشینی
چی ازین گوشنواز تر و جذاب تر که آسمون ، جهان ... برات بنوازند
هنوز توی خیابون هستم و دارم ازین صدا و ازین شگفتی لذت میبرم و به هیچ چیز دیگه به جز آسمون و کهکشان و رازهاش نمیتونم فک کنم

رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 2:13

چند شب پیش خواب ویزلی ها رو میدیمدیشب خواب موجودات زرشکی رنگ بزرگ .. یکم شبیه سوسک بودن .. ولی سوسک نبودن ....داشتم به این فکر میکردم که خواب یه دریچه ست برای رهاییوخب وقتی که میخوابیم بخشی از روحمون از جسم جدا میشهشاید به خاطر همینه که توی خواب هر چیزی اتفاق میافته وهر جایی میتونیم بریمو مثل این خوابهای اخیر من موجودات عجیب ببینیمدر بیداری خیلی درگیر جسم میشیم و کمتر این اتفاقات رو در بیداری میبینیم .. در بیداری روح رو فراموش میکنیم ..اگرچه در بیداری هم میتونه پیش بیاد همونطور که برای بعضی ها اتفاق میوفتهمیشه در بیداری هم رویا دید ... رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 2:13

چقدر دوستانی هستن آدمهایی که با یادشون حالت خوب میشهبا دیدن تصویرشون توی ذهنت .. لبخند به لبهات میاد و کلی انرژی میگیریآزاده .. یک همکار بود .. یه دختر ریزه میزه .. شاد و پر انرژی .. استاد انگلیسی انقدر که گاهی توی فارسی لهجه داشتدایی جان ...و و و تعدادشون کمه ولی دوستداشتنی هستن .. انقدر همشون مشغله دارند که فقط میشه یادشون کرداز خدا ممنونم بابت تجربه ی دوره ای از زندگی در کنارشون رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 19:34

دارم مرور میکنم خودم رو .. تاریخچه یکسال اخیر رو .. که پیدا کنم دلیل این روزهام رو ...عادتهایی که به مرور تغییر کردن ..عادتهای خوبی که داشتم و الان میبینم که نیستنعادتهای ناخوبی که پیدا شدن معاشرتهای اشتباهی که به مرور عادت شدن ..یکیش رو پیدا کردم و رفعش کردم .. فردا رو توی خونه میمونم .. قرارهام رو کنسل کردم .... تا فردا شب ... رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 19:34

جاده از بین یه دشت عبور میکرد .. خورشید در آسمان ِ آبی ِ زلال ِ حدود سه ساعت بعد از ناهار بود ..هر دو ساکت بودند ، گاهی دزدکی نگاهی به هم می انداختند و در خود فرو میرفتن ، حرفهایی داشتن ولی چیزی نمیگفتن ..شالش رو توی آینه مرتب کرد ، شروع کرد به صحبت .. صحبت .. صحبت ... ولی باز بی فایده اینبار بدون اینکه اشکی بریزه به جاده خیره شد .. هجوم افکارش رو میدید ..یه تصویر که گاهی اوقات از ذهنش عبور میکرد الان دیگه چیزی برای از دست دادن نداشت گفت نگهدار اینجا یه کاری دارم ..نگهداشت نگاهی بهش انداخت و پیاده شدچند ثانیه بعد .. وسط جاده بود ..توی ماشین نشسته بود تا بیا رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 19:34

منتظر باش ... ولی ... با شادی منتظر باش ..

.

.

کافیه هر روز صبح که بیدار میشی به خودت بگی : کافیه همین امروز رو خیلی خوب باشم (کارهام، برنامه ریزی هام ، افکارم، رویاهام ، مراقبه و ...)

رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: همین امروز میثم ابراهیمی,همین امروز,همین امروز فرشید امین,همین امروز میزنم ریشمو,همین امروز از میثم ابراهیمی,همین امروز دیدم دلبرم رفت,همین امروز یا فردا,همین امروز تو تنهایی نشستم,همین امروز, شوید,همین امروز باراد, نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 19:33

راههای خدا خردمندانه اند و چاره های او حکیمانه.

چقدر به خدا ایمان داری؟

رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 19:33

دیروز تولدم بود

در سکوت

هنوزم در این سکوت فرو رفتم

همین.

رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: تولدم مبارک,تولدم مبارک نیست,تولدم مبارک غمگین,تولدم مبارک به انگلیسی,تولدم مبارک شعر,تولدم مبارک متن,تولدم مبارک اس ام اس,تولدت مبارک,تولدت مبارک عشقم,تولدت مبارک اندی, نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 15:44

یه حال ِ خوش ِ صبح گاهی ... یه روز ِخوش ِ عالی رو در پی داشت ...

رها ، در آغوش خدا...

ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 15:44

صفحه بندی